既又既又怎麼仿寫句子,仿寫句子既又,既又。

2021-03-19 18:20:12 字數 2708 閱讀 4844

1樓:灬奶水灬

既……又……,既……又……」仿寫句子如下:

1、我們的語文老師既嚴格,又親切,既有紮實的專業知識,又多才多藝,深受同學們愛戴。

2、我們老師既年輕又漂亮,既才貌雙全又貌美如花。

3、今天的作業既多又難,我既著急又煩。

4、既自出心裁,又契合本原,既高度理性,又無限感性。

5、他既大方又穩重,既成熟又謙虛。

6、風既溫柔又狂躁既涼爽又寒冷。

7、法赫米這個人既開朗又含蓄,既善於交際而又喜歡磨人。

8、她既學習好又守紀律,既美麗又善良。

9、知識堂既好玩又有趣,既增長知識又能得禮物。

10、它的和聲顯得既嚴峻又柔和,既憂傷又委婉。

2樓:匿名使用者

我們的語文老師既嚴格又親切

仿寫句子:既……又……,既……又……。

3樓:一隻汪007號

蘋果即好吃又好看,即解渴又**。

春天既美麗又可愛,既溫馨又多彩

對未來我們總是既畏懼又企盼,既拒斥又憧憬。

他既胖又肥,既懶又饞.

這種文具既美觀,又實用;既省錢,又環保,真是一個不錯的創意。

樹木既能綠化環境,又能製造出新鮮空氣,既能平衡生態環境,又能保護地球。

4樓:匿名使用者

我既會唱歌,又會彈鋼琴

5樓:匿名使用者

廁所既乾淨又好又好。

6樓:航

媽媽的新房子蓋好了,機票亮又堅固。

7樓:匿名使用者

你說錯了,蘋果又不能**

……既……又……怎麼寫句子?

8樓:匿名使用者

……既……又……

我們既要好好學習又要好好鍛鍊身體

西瓜既大又圓

如何用既……又……既……又寫一句話

9樓:徒有奇表

1.這棵老槐樹(既 )高大,(又 )粗壯。

2.樹木(既 )能綠化環境,(又 )能製造出新鮮空氣,(既 )能平衡生態環境,(又 )能保護地球。

10樓:計州臺茗

你的問題呢,既好回答,又不容易回答,

我的答案呢,既有可能被你採納,又不一定被你採納。

用既…又…既…又…造句

11樓:委白梅恭瑜

夏天既是一個十分炎熱的季節,又是一個生機盎然的季節,既讓人們揮汗如雨,悠哉草木們的枝葉愈發鬱鬱蔥蔥。

12樓:禚瑤盛鳥

春天既美麗又可愛,既溫馨又多彩

對未來我們總是既畏懼又企盼,既拒斥又憧憬。

他既胖又肥,既懶又饞.

這種文具既美觀,又實用;既省錢,又環保,真是一個不錯的創意。

樹木既能綠化環境,又能製造出新鮮空氣,既能平衡生態環境,又能保護地球

13樓:貿樹枝須水

清晨我即慢慢地散步又哼著小調即聽著樹上小鳥的歡叫聲又欣賞路邊美麗的風景。

14樓:通安易速璧

用既……又……既……又造句

夏天既是一個酷熱難耐的季節,又是一個生機盎然的季節;既讓人們汗如雨下,又讓草木們的枝葉越發地鬱鬱蔥蔥.

我們的語文老師既嚴格,又親切,既有紮實的專業知識,又多才多藝,深受同學們愛戴.

15樓:苦悶的

很高興為您解答~~~~~以下例句供您參考,記得采納哦~~~~~~對未來我們總是既畏懼又企盼,既拒斥又憧憬。

樹木既能綠化環境,又能製造出新鮮空氣,既能平衡生態環境,又能保護地球。

我經常參加戶外體育鍛煉,既豐富課外生活又起到鍛鍊的效果,既可以認識有同樣愛好的朋友又可以愉悅心情。

16樓:強浩嵐勢樺

我們的語文老師既嚴格,又親切,既有紮實的專業知識,又多才多藝,深受同學們愛戴。

17樓:駱美如安意

日本人既好鬥又和善,既尚武又愛美,既蠻橫又文雅,既刻板又富有適應性,既順從又不甘任人擺佈,既忠誠不二又會背信棄義,既勇敢又膽怯,既保守又善於接受新事物。

對一個幹部的考察,既要看原地,又要看異地;既要看一崗,又要看多崗:既要看官意,又要看民意;既要看成績,又要看敗績;既要看近期,又要看長期;既要看作為,又要看不為;既要看順境,又要看逆境。

學校致力培養會做人、會學習、會合作、會負責、會審美、會創新的,既有良好科學素質、又有良好人文素質的,既能適應市場機制、又能超越市俗功利,既有現代意識、又有傳統美德,既有創新精神、又有實踐能力,既受到高校歡迎、又受到社會好評,既具有儒雅氣質、又富有主體性的高中畢業生。

18樓:種蕊折俏

她是個人見人愛的女孩,既聰明。又懂事;既善良,又漂亮。

用既……又……,……既…又……。造句

19樓:陳丹娃娃

春天既美麗bai又可愛

,既溫馨又多du彩

對未來我們zhi總是既畏懼又企

dao盼,既內拒斥又憧憬。

這種文具既容

美觀,又實用;既省錢,又環保,真是一個不錯的創意。

樹木既能綠化環境,又能製造出新鮮空氣,既能平衡生態環境,又能保護地球

用既又既又寫句子,用既又既又寫一個句子

這輛車既漂亮又時尚,既高貴又典雅。白天鵝既美麗又雪白,既聰明又會飛。王夫人既漂亮又時尚,既高貴又典雅。這片山花既鮮豔又芬芳,既令人陶醉又讓人留戀。比如哈我既高又瘦,既漂亮又聰明嘻嘻 既能踢又能扔既能撇又能咋足球 我既回答了你的問題,又得了兩分 既加分又學知識 用既.又.造句 1 既能美化環境,又能提...

仿寫句子怎麼寫,怎麼寫,仿寫句子??

仿寫句子是指在一定的語言環境中,根據語言表達的需要,參照題幹所提供的句式,另選一個或多個句式相同 內容與上下文銜接的句子。重點1.注意文章的手法,像修辭手法 對偶 排比等。2.詞性要相當。例 仿寫句子 生活是什麼?生活是一本無字的書,生活是一條崎嶇的路 仿寫 生活是什麼?生活是一盤莫測的棋,生活是一...

仿寫句子咋寫,仿寫句子怎麼寫?

愛的冬日裡的一束陽光,愛是春天裡的一縷微風,愛是漫漫長夜裡的一豆燈光,愛是茫茫大海上的一座燈塔.愛是沙漠中的一泓清泉,愛是一片灑落在久旱的土地上的甘霖,愛是開啟通向天堂大門的金鑰匙,愛是飄蕩在黑夜裡的一首歌,愛是涓涓長流裡的泉水,愛是藍天上的一朵白雲,愛是是沙漠中的一片綠洲 愛是春天裡的一縷清風 愛...